• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ska söka denna på söndag när min anmärkning försvinner. Hoppas att den går vägen!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Brukar dom vara snabba på att betala fakturorna?
Fått bekräftelse visserligen att det är betalat men inte fått "bekräftat" av mottagaren att pengarna landat...
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
Brukar dom vara snabba på att betala fakturorna?
Fått bekräftelse visserligen att det är betalat men inte fått "bekräftat" av mottagaren att pengarna landat...
brukar ta 1-2 arbetsdagar när dom väl har betalat:)
 
K

Kiki

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jag ansökte om betalkoll 50.000 igår jag har läst i tråden o valde därför betalkoll för o samla lite dumlån. Jag håller att vänta ut förfrågningar och nu så fick jag min uc och den ser ut som den är fullskalig :( tar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... å
 
K

Kiki

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jag ansökte om betalkoll 50.000 igår jag har läst i tråden o valde därför betalkoll för o samla lite dumlån. Jag håller att vänta ut förfrågningar och nu så fick jag min uc och den ser ut som den är fullskalig :( tar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... å


Lägger till upplysningen ser man alla förfrågningar men inte skuldsaldo. Fick en likadan när jag sökte på cashbuddy i våras. Kommer de reggas som en vanlig uc och påverka? Väntar ut alla förfrågningar till maj för att samla till bättre ränta och två lån.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej,

Jag ansökte om betalkoll 50.000 igår jag har läst i tråden o valde därför betalkoll för o samla lite dumlån. Jag håller att vänta ut förfrågningar och nu så fick jag min uc och den ser ut som den är fullskalig :( tar de olika?? Hade verkligen inte behövt detta utan hade nog hellre haft kvar mina tidigare lån till hög ränta just nu än en till uc förfrågan... å
Borde vara en mikro uc som du själv ser ff i upplysningen och annat men INTE listade lån och krediter. Om du kollar på minuc.se borde ff stå under osynliga ff

Förfrågan är alltså väldigt lik en full uc men det som skiljer det åt är att ff är osynlig för andra och lån/krediter inte syns i upplysningen på denna micro uc
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Lägger till upplysningen ser man alla förfrågningar men inte skuldsaldo. Fick en likadan när jag sökte på cashbuddy i våras. Kommer de reggas som en vanlig uc och påverka? Väntar ut alla förfrågningar till maj för att samla till bättre ränta och två lån.
Collectors Betalkoll har inte kommit upp för mig på minuc.se och jag har haft det snart ett halvår...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp